لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازی فوق العاده ی مقابل سیتی انجام دادیم

بازی فوق العاده ی مقابل سیتی انجام دادیم

استفانو استورارو هافبک جوان یوونتوس دیدار دیشب تیمش در مقابل منچسترسیتی را یک دیدار عالی توصیف کرد.

بیانکونری با شکست 1-0 منچسترسیتی در بازی دیشب در چارچوب هفته ی پنجم رقابت های لیگ قهرمانان صعود خود به مرحله ی بعد را قطعی کرد و در صورتی که تنها یک امتیاز در بازی با سویا کسب کند به عنوان صدرنشین گروه به مرحله ی بعد خواهد رفت.

استورارو که یکی از بازیکنان برتر یوونتوس در بازی دیشب بود، در مصاحبه با کانال تلویزیونی یوونتوس (JTV) گفت:

" پس از یک شب خوب جو شادی بر گروه حاکم است. دیروز یک دیدار عالی را پشت سر گذاشتیم و این چیزی است که همواره در باشگاه اتفاق می افتد. این پیروزی بود که روحیه ی مضاعفی به ما داد و به خاطر همین امروز واقعاً روز خوبی است."

" در گروه سختی قرار داشتیم و هر چهار تیم حاضر در گروه تیم های قدرتمندی هستند. همگی این سختی را در طول رقابت ها مشاهده کردیم و بابت آن سختی کشیدیم، اما قدرت ما به ما این امکان را داد که از این گروه سخت صعود کنیم."

" لیگ قهرمانان یک رقابت بسیار جذاب و فریبنده و احتمالاً بهترین است. فکر نمی کنم رقابت دیگری به مانند لیگ قهرمانان پیدا شود که باید به این اندازه برای حضور در آن آماده و مجهز بود."

" در هر بازی تمام تلاش می کنم تا ماکزیمم خودم را در اختیار تیم قرار دهم، خواه دیدار ما در مقابل رئال مادرید باشد و خواه در مقابل یک تیم کم نام و نشان تر."

" مطمئناً، یک بازیکن می تواند در یک بازی خوب بازی کند و در یک بازی بد بازی کند و این زیبایی فوتبال است. اما من 100 درصد توان خود و حتی بیش تر را در هر بازی به کار می گیرم."

استورارو می توانست در بازی دیشب موقعیتی را که از روی ضربه ی موراتا به دست آمده بود به گل تبدیل کند که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد:

" من برای کمک به مهاجمین آنجا بودم و توپ موراتا را دیدم که احتمال گل شدن یا نشدن آن می رفت. در ادامه تمام تلاش خود را انجام دادم که توپ به گل تبدیل شود، اما شاید نیم ثانیه دیرتر به توپ رسیدم و نتوانستم آن را به گل تبدیل کنم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: